PREKIŲ GRĄŽINIMAS/ Garantija

1
PREKIŲ GRĄŽINIMAS GALI BŪTI ATLIKTAS PER 10 DIENŲ NUO PREKIŲ ĮSIGYJIMO DIENOS
2
GRAŽINAMOS PREKĖS TURI BŪTI Originalioje, nepažeistoje ir nesuteptoje pakuotėje.
3
Prekės, gražinamos pagal Garantinius įsipareigojimus, turi būti švarios, su įžiūrimu gamintojo prekės žymėjimu.
4
Klientų patogumui siūlome užpildyti elektroninę grąžinimo formą AUTO KADA svetainėje
  • Ką rekomenduojama nurodyti skiltyje „Defekto aprašymas“?
    Apibūdinant datalės gedimą ar defektą, reikėtų nurodyti:
    1. Kaip ir kada atsirado gedimas, kokių veiksmai buvo atlikti ir pan.
    2. Probleminę vietą reikia nurodyti (pažymėti) ant detalės.
    3. Pageidautina pridėti vaizdo įrašą, patvirtinantį konkretų defektą.
    4. Keipiantis dėl tepalų, kitų skysčių ar oro nutekėjimamų,- tai patvirtinantis vaizdo įrašas yra privalomas.
    5. Keipiantis dėl elektros grandinės elementų gedimo - būtina pateikti atspausdintas kompiuterio klaidas arba elektriko atliktų matavimų rezultatus (galimas vaizdo įrašas).
    6. Keipiantis dėl OE atsarginių dalių: greičio pedalai, moduliatoriai (OE, „Knor-Bremse“, WABCO); elektriniai vožtuvai (OE, Knor-Bremse, WABCO); valdymo blokai (OE, Knor-Bremse, WABCO); valdymo jutikliai (OE, „Knor-Bremse“, WABCO) - kartu su pateikiama detale būtina pateikti atspausdintą klaidų kodų sąrašą.
  • 1. Jei prekės originali pakuotė yra pažeista, sutepta arba prarasta.
    2. Elektos detalių grąžinimas negalimas, jei pažeista hermetiškai sandari pakuotė.
    3. Remonto komplektai, jei jų pakuotės buvo atidarytos.
    4. Prekės įsigytos pagal spec. užsakymą atgal nepriimamos ir nekeičiamos.
  • Iš kliento gautą galimai garantinį atvejį išnagrinėja „AUTO KADA“ atsakingas darbuotojas ir per 5 darbo dienas persiunčia informaciją gamintojui. Tolesnis garantinio atvejo nagrinėjimas ir jo trukmė priklauso nuo gamintojo.

PREKIŲ  GRĄŽINIMAS